Informatii si programari : 0745 - 366.000; 0735 - 890.000; 0364 - 730.533
LUNI - VINERI : 06:00 - 23:00   |   SAMBATA : 09:00 - 18:00   |   DUMINICA : 10:00 - 17:00
fitness cluj, cycling cluj, zumba cluj, masaj cluj, trx cluj, kangoo jumps cluj, dans cluj, aerobic cluj, sala sport cluj, sala cluj
Cum lupti cu stresul din perioada examenelor?

Examenul este o adevarata incercare, chiar si pentru aceia care se simt atat de bine pregatiti incat considera ca nu poate sa ii surprinda nimic. Asadar, la examen ne confruntam cu o serie de solicitari care induc un grad variabil de stres.
Care sunt simptomele fizice ale stresului?
Principalele simptome fizice ale stresului constau in: palpitatii; ameteli; pierderea apetitului culinar sau, din contra, accentuarea lui; probleme digestive; dureri de dinti; insomnii; dificultati de respiratie; manifestarea balbaielii sau inregistrarea unui vorbit prea rapid, lipsit de articulatiile adecvate; stare accentuata de oboseala; infectii frecvente.
Iata cateva trucuri care te vor ajuta sa treci cu succes peste sesiune!
1. Adopta o alimentatie energizanta
In toata perioada sesiunii se recomanda o alimentatie cat mai energizanta, aici nu ne referim la un consum mai mare de cafea, zahar sau alte alimente ce nu sunt sanatoase. Alimentatia adecvata sesiunii de examene trebuie sa fie foarte bogata in fructe si legume cat mai proaspete, deci sa se evite cat se poate de mult prepararea acestora. Cea mai importanta masa a zilei trebuie sa fie micul dejun, asadar trebuie sa i se acorde o mai mare importanta acesteia. Un mic dejun bogat iti va influenta toata ziua si cu siguranta nu iti doresti sa ai o zi proasta.

2. Nu uita de sport

Exercitiile te ajuta sa indepartezi hormonii stresului din sange si stimuleaza eliberarea endorfinelor (hormonii fericirii). Opteaza pentru un program moderat de activitate fizica timp de minim 20 de minute pe zi. Efectueaza o activitate aerobica de 3 sau 5 ori pe saptamana.

3. Somnul

Somnul de noapte trebuie sa fie de aproximativ opt ore. E bine sa te trezesti inainte de ora 8:00, pentru ca dimineata este cea mai propice pen­tru repetat si fixarea cu­nos­tin­telor. In plus, acest interval orar coincide de obicei si cu cel de examen, asa ca obisnuinta va fi deja creata si esti mai stapan pe tine.

Incearca sa nu adormi tarziu sau sa iei somnifere decat daca este neaparat necesar. Nu folosi in exces alimente care te tin treaz, cum sunt cafeaua sau ceaiul cu cofeina, si nici cele care te dezinhiba (aparent), cum este alcoolul.

SUCCES la examene!

ANUNTURI
»    Angajam RECEPTIONER si PERSOANA PENTRU CURATENIE
»    Program special de sarbatori
»    BiG Martisor Party
»    Oferta Lunii Martie la BiG Spa
ARTICOLE
»    PILOXING®
»    Ce este astenia de primavara si cum ii facem fata?
»    Cum lupti cu stresul din perioada examenelor?
»    Cantar de analizare corporala Tanita
EVENIMENTE
»    BiG Martisor Party
»    Concurs Valentines Day
»    BiG Halloween Party
»    BiG Summer Party Sun Tropez
    DESPRE NOI     INFORMATII UTILE     ULTIMELE EVENIMENTE
Oferta companii
Regulament
Presskit
Contact
BiG Martisor Party
BiG Martisor Party
Concurs Valentines Day
Concurs Valentines Day
BiG Halloween Party
BiG Halloween Party
fitness cluj, cycling cluj, zumba cluj, masaj cluj, trx cluj, kangoo jumps cluj, dans cluj, aerobic cluj, sala sport cluj, sala cluj 0745 - 366.000
Home | Orar | Galerie | Servicii | Frumusete | Abonamente | Instructori | Contact